Busra6034 Güne kızımın tekmeleriyle başlamaya bayılıyorum uyandığımda ilk onu hissediyorum ve bu dünyanın en güzel hissi💜 sizinde öyle oluyormu anneler☺️
blueberyy00 Busra6034 evettttt çok guzelllll uyanıyorum direk elim karnıma kızımda biliyor hemen günaydın anne diye vuruyor bitane 🤭🤭 oy kurban olurum onu verene ben çok güzel bir his cokkk
gulsonmez27 Benim de oğlum ben uyurken uyuyor uyanınca başlıyor tekme atmaya.Anne ben de uyandım demek istiyor heralde..Onunla konuşuyorum seviyorum 27 haftalık oldu artık beni duyuyor
Dddddd gulsonmez27 19 haftaya giriyorum ama hâlâ hissedemedim moralim bozuluyor üzülüyorum normal mi acaba herkes sen farklı olur diyolar ama internette 16 hafta yazıyor kafam karıştı iyice
blueberyy00 Busra6034 kesinlikle ya uyanıyoruz sonra hareketlerimizi videoya alıp babamiza atıyoruz onunda gününü guzellestiriyoruz şimdiden sabah nesemiz bizim 🥰🥰🥰😍😍
Busra6034 Dddddd canım ilk gebelikse 20.haftadan itibaren hissedersin normal yani merak etme üzme kendini
gulsonmez27 Dddddd ben küçük küçük 20.haftada hissetmeye başladım ama tekme attığından 22.haftada emin oldum..Yani hissetmek için erken canım biraz daha sabret
Burcinirak Dddddd ya bende 19+4 üm hissetmiyorum bir şey herkes nasıl hissetmiyorsun bayağı olmuş diyor moralim bozuluyor :( Ya da hissediyorum farketmiyorum onun oldupunu bilmşyorum☹️☹️
Fadimee5 Dddddd ben ilk gebeligimde 24. Haftada hissetmiştim şuan 20 haftalık hamileyim ve 18 haftadan beri hissediyorum ilk i biraz geç hissediliyor