Seda5892 Kgksdkgk65 benimki hep endişe içinde şuan. Pıhtılaşma sorunum olduğundan düşük riskim var. Oğlumda ameliyatım sıkıntılı geçti aynı olma ihtimali var riskli gebelik yani. Çok fazla korkuyorum
Kgksdkgk65 Seda5892 Geçmiş olsun bi şey olmaz inşallah kan sulandırıcı falan pıhtılaşmayı önlemiyor mu, bu konuda biraz cahilim. Bu haftalar herkes için riskli, lekeler, ağrılar, ne olacak kaygıları. Şöyle 12 bi görsek biraz rahatlarız Allah ın izniyle 🤲😇