Merhaba anneler….
Ben doğum yaptım ama sezaryen ile doğum oldu, sezaryen den sonra çok fazla ağrılarım var. Benim gibi olan var mı?
26 Kasım da doğum yapan var mı?
26.11.2021 de dünyaya gelen tatlı mı tatlı kızımız oldu, beklediğim an geldi onun kokusunu içime çekmek, uyurken onu seyretmek, geceleri uyumamak. Kızım için herşey değer….