Yagmur34 yanımda düşük tehlikem vardı bir süre annemde kaldım daha öncede bebeğimi kaybettiğim için biraz zor süreç yaşadım düşük tehlikem bitti şükür rahat edicem derken covide yakalandım hastanede yattım bir süre birde tüp mide ameliyatlıyım böyle olunca bünyem zayıf düştü birde epilepsi rahatsızlığım olunca doğuma kadarda kayınvalidem bizde buhalimize şükür bundan aşağı etmesin 🙏🏼 Sürekli stres tartışma yaşıyoruz