Glsh14 kremler faln pek fayda etmiyor genetik veya vücut yapısıyla alakalı diye düşünüyorum ben bir yakınım bütün kremleri yağları denedi yine de çatladı başka tanıdığım da uygun fiyatlı bir bebe yağı almıştı çatlamadı değişiyor yani ama siz yine de ne kullanırsanız kullanın kaşıntı olunca kaşımamaya çalışın kaşınınca çabuk catlıyor diye biliyorum benimde cok kaşıntım oluyor elimle masaj yapıyorum ovalıyorum ya da su döküyorum 😀kaşımamaya çalışıyorum hep ama yine de kalçam da çatlaklar oluşmaya başladı gibi🤷🏼♀️