Normalde beykent uni hastanesine gidiyorum ama randevu vardı evime yakın diye aldım nasıl kızlar doktorlari falan esleri iceri alıyolarmı detaylı bilgi veriyolarmi bide baska hastanelerde sadece gebelere bakılır yaziyo bunda öyle bisey yazmiyodu bi sıkıntı olmaz demi direk kadin doğum yaziyodu sonra gebelere bakılmıyor demesinler