Seda9507 Merhaba bayanlar. 33+2 lik hamileyim.ve bebek makat gelişinde ayrıca ayakları kafasında doğduktan sonra 1 hafta kadar da o şekilde olabilirmiş. Aynı şeyi yasayan varmı acaba düzelmesi daha uzun süren veya sonra başka sıkıntı çıkan?
bsraa16 Seda9507 merhaba bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almışsınızdır insallah ❤️ bende 32 haftalık oldum detaylı ultrasondan beri bebeğimin bir ayağı hep kafasında. Dönmemiş de henüz. Doktor hiç sorun var demedi şimdiye kadar ama bende endişeleniyorum sizde bir sorun yarattı mı bu durum