kubrnl Anneler kendim için d vitamini alcam siz hangisini kullanıyosunuz? Doktorun bana verdiği ayçiçek yağına yapılmş ben zeytinyağına yapılan bi d vit kullanmak istiyorum
askinsy kubrnl Bildiğimiz zeytinyağı tadına gibi rahatsız edici tat yok. Fısfıslı olduğu içinde kolay kullanılıyo günde 2 fıs kullanıyorum
kubrnl askinsy Fısfıslı olması iyiymiş ya bendekini ekmeye damlatıp yiyodum zor oluyodu baktım fiyatı da uygun baya bundan alcam o zaman teşekkür ederim