Esras88 Var mı yaşayan ağzımı açamıyorum bile sol en arka dişim şişti sürekli ağrıyor bir şey çiğneyemiyorum doktora gitsem çözüm olurmu bilmiyorum sirkele falan gargara yapıyorum anlık rahatlıyor yeniden aynı felaket bir ağrı
PrensesFiona Esras88 tabiki doktora gitmelisin canım. Benim de dayanılmayacak kadar ağrıyordu dişçiye gittim daha önce gittiğim dişçi olduğu için elinde filmim vardı ona bakarak kanal yapıcam dedi bi kağıt yazdı kendi doktoruma onaylattım. Kanal tedavimi oldum. Çok şükür iyiyiz.
Esras88 PrensesFiona hep diyorlar ya bir şey yapmıyolar film çekemedikleri için o yüzden bende ne yapacağımı bilemedim😢
Mervek92 Doktora gitmenizi öneririm bende geçen ay gittim müdahale etti doktor ama ilk üç ay ve son üç ayda işlem yapmıyorlar genelde kaçıncı haftadasiniz
geucy En kötü ihtimalle antibiyotik verir doğuma kadar idare edersiniz. İhmal etmeyin boş yere canınız yanmasın
Symtpc Kurşun yelek giydiriyorlar film çekerken. Ama hangi haftada olduğunuz önemli. İlk üç ay ve son üç ay yapmıyorlar. Bende kanal yaptırmıştım mecburen.