Fabulousmom iki_minik_annesi valla kaç gündür gidiyorum birini bulup da bilgi alıp kayıt yaptıramadım. Muhattap yok herkes şuna git buna git deyip yönlendiriyor ama sonuç sıfır
iki_minik_annesi Fabulousmom aa bana kagit verdiler ben ordan uye oldu bugun grup kurup eklemisler aralik ayi pazartesi gunleri oluyomus sadece zoom uzerinden egitim veriyolarmis cesit cesit konu ben sana kagidin resmini atiyim istersen
iki_minik_annesi iki_minik_annesi 6 aralik basliycakmis bende nasil olcak napiliyo bilmiyodum onu sormak icin yazmistim buraya
Fabulousmom iki_minik_annesi özele gidiyorum ama suyum erken geldiği için perinatoloji de takip ediyor şehir hastanesinde. Valla artık doğum nerde olur Allah bilir
iki_minik_annesi Fabulousmom ne demek rica ederim benim ikinci gebeligim ilk gebeligimi sincan koruda yaptim buma butce sikintili oldugundan dolayi sehir hastanesinde yapicam insallah ama cok tedirginim
Fabulousmom iki_minik_annesi amin inşallah Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın 🤲🏽 Benim de ikinci gebeliğim. İlki kalbi durduğu için kürtaj oldum. Şimdi Rabbim tekrar nasip etti 25+6 yız oğlumla bugün. Sen kaç haftalıksın?
iki_minik_annesi @“Fabulousmom”#p19033430aminn cumlemizi insallah evlat baska biseye benzemiyor ya 27+5 haftaligim bende ama iki gundur agrilarim artti kramp girer gibi oluyo kassigima filan karnim geriliyo noluyo anlamadim
Fabulousmom iki_minik_annesi bebeğin gelişimi hızlandığı İçin olabilir mi ? Hızlı büyüyor ya artık. Benim de bacaklarım ağrıyor gece sağa sola dönmekten uyuyamıyorum
iki_minik_annesi Gebelik okulunu naptin uye olabildinmi gerco daha gruba baska kimseyi eklemisler ama
Fabulousmom iki_minik_annesi sabah erkenden mesaj atıcam geç oldu diye yazmamıştım. Bakalım ne diyecekler