Ymsafc 39+5 oldum ne bir belirti ne açılma ne nişan ne sancı hiçbirşey yok. Artık kendimi bile taşıyamıyorum uyumak yatmak kalkmak herşey kabus oldu resmen kafayı yemek üzereyim 😞
Zhra4242 Ymsafc Bende tam 40 haftalığım mağlesef bendede gelen giden yok kasımda doğururum dedim kızım Ekim doğumlu oğlum Aralık buda belki Kasım da olur dedim amma yok
tgba715 Ymsafc ben de 39+6 oldum yarın kontrolüm var hiç sancım yok açılma yumuşama da yoktu kanala da girmemişti🤷🏻♀️😆 eğer kanala girmemişse sezeryan planlıcaz.
Ymsafc Zhra4242 benim doktorumda cumartesiden sonra her gün nst istedi 41 e kadar bekleyelim dedi olmazsa suni yada sezaryene döneriz dedi