Kızlar herkese merhaba. Son günlerde şöyle bir şey okudum. Bilimsel çalışmalar varmış.İşte geç doğan bebeklerin (geç doğumdan kastım 39-40. haftalar.) kolik olma ihtimali daha azmış çünkü daha gelişmiş oluyormuş sistemleri.Tabi ki kolik bebekte başka çok etken de vardır.
Merak ettim sahiden öyle mi? Yani bebeği kolik olanlar/olmayanlar doğum yaptığı haftayla birlikte yazabilirler mi?