Kızlar beta hcg takibini ne zamana kadar yaptırmam gerekiyor salı günü doktorum keseyi görmek için çağırdı salıya kadar 2 günde bir vermeye devam etmeli miyim ?
Değerlerim şu şekilde ;
İlk öğrendiğimde adete 1 hafta vardı ;
19,63
İki gün sonra 51,63
İki gün sonra 119,98
İki gün sonra ( yani dün) 303,08
Sanırım artış da güzel doktoruma gönderdiğim de artış güzel bir sorun yok kendini mutlu edeceksen kan vermeye devam et yoksa gerek yok diye çok güzel bir cümle kullandı 🥰 sizinde fikirlerinizi almak istedim🙏🏻