seraperbek47 İlk gebeliğim ama bebeğimi hissetmiyrm karnında çok yumuşak bugün 20haftalik olduk sizdede böyle sorunlar varmı kaçıncı haftada hissetiniz
ruhanadagdelen seraperbek47 ben de 19 cu haftamda sırf hareketini hissedememiştim diye gecenin 3 de acile gittim bebeğin durumu iyi sadece dinlenmek istemiş falan dedi. Ama yinede doktora gidin
blueberyy00 seraperbek47 16 haftamda hissettim ben 20-22 hafta arası genelde normal o haftaya kadar diyorlar
Hilalllege Benimde ilk gebeliğin 18 haftada hareket etmeye başladık 🥰 Şuan 20 haftalığız yerinde durmuyooo desem yeridir oğlum çok hareketli🖤💣
zhr5861 seraperbek47 ben 22 de hissettim sıkıntı yapma. Şu an 24 haftalığım bazen hissetmiyorum yine oluyor öyle şeyler ☺️
MerveNur- seraperbek47 karnın yumuşak olması normal ben 32deyim yeni yeni gerginliği sertliği hissediyorum