Kızlar merhaba ♥️ Benim gibi 2 tane aç karna ilaç kullanması gereken var mı acaba ? Benim bir Demir ilacım bir de tiroid ilacım var malum ikisi de aç karna içilmesi lazım sabah 8 e alarm kurup tiroid ilacımı içip geri uyuyorum uyanıncada Demir ilacımı içip yarım saatte öyle aç bekliyorum. Bu durum bebeğe sıkıntı olur mu. Acaba iki tane aç karna ilaç içmek yada sizler ne şekilde yapıyorsunuz şimdiden bilgilendiren arkadaşlara çok teşekkür ediyorum ♥️