BusraTass Bir sorum olacaktı. Bugün muayene oldum, doktor bidaki hafta yine çağırıyor, tekrardan muayene ücreti ödemem gerekiyor mu ? Yoksa 10 günlük ücretsiz muayene kuralı orada da geçerli mi acaba?
UmutsuzPolyanna Ben gidiyorum devamlı 12 günden önce gidersen kontrol sayıldığı için yeniden ücret alınmıyor