Benimde suyum fazla olduğu için aynı sorunu yaşadım ama galiba vücut mu alışıyor ne oluyor son bi kaç haftedor daha rahatım. Yoksa imkanı yok ne yan yatabiliyordum ne de sırt üstü sırt ağrısından. Vücut en son adapte oldu sanırım şimdi ağrı oluyor ama şiddetli değil.