kedilianneee S_kaplan 37+3 den selaaam. Gece uykuları yok ağrılardan ve iyice ağırlaştım. Son 10 günümüz kaldı kavuşmaya 🥰👍🏻
KadersizMelek S_kaplan 36+5 kasık bel ağrısı regl sancısı gibi, bulantılar hala devam. Birde her yerim batıyor ya kalça kemiklerim filan yürüyemiyorum 🤦🏻♀️
Mminikmucizemmm S_kaplan 36+1 geçmeyen bel ağrıları ve gün içinde vajinamda ağrı hissediyorum bazen, ince ince Regl ağrısı gibi bir ağrı başladı, her gece rüyamda doğurduğumu görüyorum 🤦🏻♀️
Cmr00 36+2 bendede çok fazla agri sancı var yürümeyi geçtim yatakta sağa sola bile dönemiyorum. Doktor progestan verdi varmi aranızda bu haftalarda kullanan bana biraz sersemlik uyku hali yaptı.
Kbraackz S_kaplan 37+1 den Arada bir gelen adet sancıları gibi sancılar, yürürken, oturup kalkarken kendini mütemadiyen hissettiren baskılar, geceleri çoook sık kalkılan wc durumları, her gece şimdi mi doğum olacak diye tedirgin uykular..
Bebegim0102 Benımde gece çok sık lavaboya kalkmalarım oluyor ayrıca adet sancısı gibi bi agrı oluyo zaman zaman ve baskı yapıyo sanırım bebiş agrılar oluyo genellikle az kaldı 36. Haftamıza girdik hayırlısıyla gelsin bebişlerimiz
1esy_ S_kaplan beden tamizliğini ne zaman yaptınız benim haftaya kontrolüm sonra ki hafta da çatı muaynesi var çatı muaynesi olmadan komple ağdaya giricem bi yandan da korkuyorum erken gelir diye 36+5 deyim
Mminikmucizemmm 1esy_ bende en çok bunu merak ediyorum haftaya 37+3 te randevum var çatı muayenesi yapacak mecbur ağda yapmam gerekiyor ama bebek 40 a kadar durursa yine çıkacak bu seferde alınqcwk kadar olmayacak ne yapcam bilmiyorum
elanurrerarslann-44 Valla hepimizin sıkıntısı ortak sanirim hep ayni 😂 36+6 her gece benimde uykusuz bel agrisi adet sancisi gibi sanci kasilma bebegin sert tekmeleri kabuslar kramplar dogururmuyum bugün stresi ne zor arkadas ya Allah hepimizin yardımcısı olsun 😅
Sevinc-Berke S_kaplan 36+6yız bizde çok şükür 👶❤️ Artık yavaş yavaş doğumumuz yaklaşıyor cuma günü gidecem doktorumuz günümüzü verecek 10la 15i arası 😍👣