Sermec27 Ozlemeksi ultrasonda bakılmadı mı peki kanama vs olur düşük olunca anlarsınız yani neden tekrardan beta bakıldı ki
Ceylin680 Ozlemeksi belki bir yanlışlık vardır .eğer bebek düşerse karın aşağı iner sen suyundan zehirlenirsin elin ayagin şişer ve tuvalette kanin oluk gibi boşalır.o başka biseydir sanmam düştüğünü ama USG ye gir .acile git baktır .için rahat etsin
Ozlemeksi Sermec27 dün gittim kesede bir problem yoktu gördü yani doktor kan istedi şimdi e nabızdan sonuca baktım öyle yazıyor
MerveeD Ozlemeksi gördüyseniz eger bebek düşse Allah korusun kanamanız olur bır yanlısıklık olabılır görünün isterseniz bir doktorunuza
Ozlemeksi MerveeD kanamam oldu 10 gün sürdü ama kanamam olduğunda doktor bebekte bir problem yok dedi
ipekveatlas Ozlemeksi beta önce yükselir ve belli bir haftadan sonra beta düsmeye başlar tam olarak hangi haftadan baslıyo düşmesi bilmiyorum doktor ne dedi
ipekveatlas Döllenmeden sonraki 8. ila 11. haftada kandaki beta-hCG değeri en üst seviyesine ulaşır ve ilerleyen gebelik haftalarında beta-hCG değeri düşmeye başlar. internette böyle yazıyo ne kadar doğru bilmiyorum en iyisini doktor bilir elbet