Merhaba sevgili anneler 40+1. Haftadayım dün kontrolüm vardı doktor vajinal mantardan dolayı fitil verdi . Akşam kullandım sabah ikidir su gibi akıntım geliyor ama çok fazla fitil kullanım bu kadar akıntısı olan oldu mu ? Yoksa amniyon sıvısı mıdır ? Kokusu çamaşırsuyu gibi geldi