dyg1606 Fatmanur68 18 erken degilmi. Benide o haftada cagirdilar saglik ocagindan ama erken deglmi acaba diye dusunuyorum yarin gidicem bakalim
SSY Sumeyye12 ilk dozu 10.07de yaptırmışım canım. İkinci doz için de izlemimle birlikte 20.08 tarihini vermiş sağlıkocağındaki ebe. İki defa gelmene gerek kalmasın izlem zamanında yapalım diğer dozunu da demişti canım
SSY EzgicanAtacan evet canım koldan yapılıyor. Bende vurulduğu gün bi şey yoktu. Sonraki gün ağırmaya başladı.. 4-5 gün üstüne yatamadım vurulduğum kolumun 🙄