Merhabalar güzel anneler,anne adaylari,bide dilerim Allahtan insallah anne olmak isteyen herkese Allahim bu duyguyu hayirlisile yasatmayi nasip etsin❤️Biz bebegimizle çok şükür artık 36+2 olduk,hastane cantami artik hazırlamak istiyorum belkide gec kalmisim bile🤷🏻♀️Bebişin kiyafetlerini yikamaya başliyicamda sizden tavsiye almak istiyorum hangi deterjani kullandiniz,eldemi yikadiniz yoksa makinadami???