Karamm Merhaba anneler ve anne adayları. 🤗 İlk gebeliğim bebeğimin kıyafetlerini yıkıcam inşlh. Nasıl yıkadınız ve hangi marka deterjan önerirsiniz. Birde şampuan hangi markayı öneriyorsunuz. Fikir almak istedim.
Hatice44 Karamm uni baby bin şampuanı aldım cnm dalinin de yumuşatıcı artı sıvı deterjanı aldım yıkadım çamaşırları yumuşacık mis gibi oldular
rileyss Karamm dalan sabun tozu aldım deterjan olarak, yumusatıcı almayacagım, sampuan da sebamed aldım
Syma Karamm ben hacı şakir granülmatik sabunla yıkadım gayet memnunum kokusuz olmasına dikkat edin☺️ Şampuanı uni baby aldım
Karamm Hatice44 çok teşekkür ederim yanıt için canım😘 peki şampuanı kullandın memnun kaldın mı. Birkaç marka arasında çok kararsız kaldım. Birde herkes birşey diyor acemilik de zor valla :/
Hatice44 Karamm ayy cnm daha kullanmadım bir kaç haftaya doğuruyorum inş kullanınca söylerim😁 Ama paraben yok alkol yok ve kokusuz olmasını çok sevdim yenidoğan ıslak mendilini de aldım🤗
Karamm Hatice44 rabbim hepimize kolay doğum nasip etsin inşlh. Benim doğumuma daha var.inşlh güzel haberlerinizi alırız 🤗
Tugbamete Ben şampuan bübchen aldım henüz deterjan falan yok sıvı mı toz mu arasında gidip geliyorum bide kokusuz yumuşatıcı var mı acaba ?
ozgeya Karamm ben deterjan olarak Dalan Roxy toz deterjandan aldım,yıkadım da kıyafetlerini,mis gibi oldular. Şampuan vs olarak da Mustela’nın yenidoğan setini aldım.
EmineAyan Karamm kıyafetler için dalan sabun tozu kullanıyorum. Hem mis gibi kokuyor, hem doğal, hemde yumuşacık yapıyor. Şampuan da komili zeytinyağlı şampuan kullanıyorum. İkisinide tavsiye ederim 👍🏻
ozgeya Karamm öyle keskin bir kokusu yok.kendine has bir kokuya sahip,parfüm kokmuyor yani.ama çirkin koku da bırakmıyor çamaşırlarda.benim hoşuma gitti.
Zeynepotlu Karamm ben yumusaticisini almadim canim gerek duymadim zaten sivi bi deterjan oldugu icin ister istemez camasirlar cok yumusacik oluyor. Ilerleyen zamanda kullanirmiyim bilmiyorum ama suanlik gerek duymadim