Merhaba güzel anneler ❣️ 12 haftaya doğru gidiyoruz. Çok belli olmasa da pantolon giyip beybimi sıkmak istemiyorum. Siz hangi markadan hamile kıyafetleri tercih ettiniz. Aynı zamanda şıklığından ödün vermek istemeyen anneler için 💕🤩 birbirimize fikir olsun 🌺