Feyza9 ben hic birini kullanmadim ama benimde arabam kraft venice, kabin tipi, cok memnunum, yaklasik 2 yildir kullaniyorum, tavsiye ederim. Kraft ne aldiysam menmnun kaldim bu arada. Ama tabi birazda sans bunlar, ayni urunu kullanip farkli gorusu olanlar var.