Biz üç yıl prezervatif ile korunduk. Her şey nasip ama bence çoğu kişi tam olarak kullanmayı bilmiyor.
Bir kere iyi bi marka alınmalı. BİM’den alanları görüyorum olmaz yani :) biz OK tercih ettik hep. Memnun da kaldık. Durex bile iyi degil bence. OK ZERO en güzeli hem his hem güvenlik olarak.
Prezervatifi kadın takmalı. Cünkü erkekler daha hoyrat olabiliyor zarar verebiliyorlar ürüne. Taktıktan sonra iyice oturduğuna emin olmak lazım. Ucunda hava falan kalmamalı.
Prezervatif varken fazladan kayganlastırıcı kullanmamalı. O zaman Prezervatif kayıyor çünkü.
Boşaldıktan sonra harekete devam etmemek lazım. Çünkü prezervatifin içi dolduğu icin yine oynama durumu olabiliyor.
Bir de ben mesela hiç beklemem hemen duş alırım. Vajinanın içini dışını yıkarım.
Bu şekilde 3 yıl korunduk yani:) amme hizmeti olsun bu anlattıklarım da.