36+1 haftalık hamılegım. Normal dogum düşünüyordum ama kontrollerde bebek kafa vucut onden gıdıyor iri bebek yani. Dun kontrole gttıgımde 3400 kılosu çıktı. Herşey normal bır sıkımtısı yok allaha şükür.Doktrum doguma kadar 4 kusuru bulabılır cok zor ılk hamılelıgın oldugu ıcın dedı sezeryan gıbı duruyor yoksa cok zorlanırsın dedı yıne . Her ıhtımale karşı sezeryan 21 aralıga dogum olcak şeklde not alındı.2 defa daha kontrole gıdınce net bellı olcak. Aynı durumu yasayan var mı.?