Cerenn0507 _elifmehmet_ bende 6 +5 im henüz duymadım inşallah bi sıkıntı yoktur bi hastaneye gidin isterseniz rahatlamak için
Aslihangktg_38 _elifmehmet_ ben oğlumda 8. Haftada duydum geç döllenme dendi şimdi 7 haftalık hamileyim 6. Haftada duydum 10. Haftaya kadar duyabilirsiniz
_elifmehmet_ Zehra9616 düşük tehlikem var alttan bakmıyor 4 düşüğüm var daha önce 2 hafta sonraya gel kesen güzel büyümüş dedi
_elifmehmet_ Cerenn0507 cumartesi kontrol icin cagirmisti gittim kesen güzel büyümus 2 hafta sonra da gel kalp atisini duyalim dedi kan sulandirici iğne ve hap kullaniyorum tedbir amaçlı yinede endiseliyim
_elifmehmet_ Aslihangktg_38 inşallah canım bu sefer bu mucizeyi yaşarım o kalp atışlarını sonunda duyarım
Nesliihang İlk hamileliğimde 6+4 de karnımdan duyulmamıstı vajinalden duyulmuştu karından genelde 7. Haftanın sonuna doğru duyuluyormuş öyle demişti dr
_elifmehmet_ Nesliihang peki vajinalden duyulduğunda cihazda kesenin içinde bişi gözüküyormuydu yoksa boşmu oluyo
NGfairytale Nesliihang merhaba abla biz 6+1 iz bugun. Henuz ultrasona gitmedim 3 aralik gidicem. Ama adet olacakmishim gibi bi sanci oluyor bugun de bel ağrisi basladi. Normalmi?? 3 kez dusuk yapdigim icin her seyden korkuyirum
Nesliihang Bebek gözüküyor tabikide bebek gözükmeden zaten kalp atışı duyulmazki resiö yükleyebilirsem 6 haftalık bebek ultrasonumu atıyım buraya
_elifmehmet_ Nesliihang ben 3 gebeligimdede bebek oluşumuna şahit olmadığım icin bilemedim nasil oldugunu ben atsam siz bakarmisiniz ultrason resmine
Rukiye0101 _elifmehmet_ burdaki ultrasona göre 5 hafta 1 günlük iken gitmişsiniz ve sadece keseyi ölçmüş o haftada bebeğin görünmemesi normal
_elifmehmet_ Rukiye0101 evet ama üstte görünen şey yolk sac falan değil dimi bide herkes sata göre 6 haftalikken duymus onlarinda ultrasondaki kesesi geridedir illaki