Mehmetasaf55 Nurss34 benimde sınırda çıktı ama suyum falan normal olduğu için beni etkilemedi .Doktorunuz hangi öneride bulunuyorsa ona uyun bence
Ikigozumuncicegiii İnsülin direnci var bende de etkiler dedi Dr Tüp Bebek hastasıyız biz bu yüzden başarılı sonuç alana kadar ilaç başladık
Nurss34 Ikigozumuncicegiii bana ilaç vermedi dikkat et dedi sadece . Endişelendim ben de bebek istediğim için etkiler mi diye
Ikigozumuncicegiii Nurss34 bana da vermiyordu dikkat et dedi Ben bı kez başarısız denemem de olduğu için ilaç istedim o da onayladı
Mehmetasaf55 Nurss34 Evet canım 34 haftaligim bebeğin suyu .Genelde şekeri çıkanların bebeğin suyunu azalttığı icin risk olusturuyo diye biliyorum .Ama çok şükür bende öyle bir sıkıntı olmadı
Ikigozumuncicegiii Nurss34 glifor 1000 mg Ama dediğim gibi şuan tüp bebek transferi yaptık bunu olumsuz yönde etkilemesi e karşı içiyorum Birakicam inşallah
Nurss34 Mehmetasaf55 hayır sadece dikkat diye söyledi sınırda olduğu için . Ama aklıma takıldı benim de acaba gebeliğe engel olur mu diye