patilibalik ben yalancı sancılar çekiyodum 10 gündür falan ama çerez tadında , dün 3 gibi doktorum çatı muayenemi yaptı, 3-4 cm açılman var bugün yarın doğurursun dedi eve gittim son işlerimi hallettim akşam 8 gibi sancım başladı ama buda aşırı aşırı ağrı değildi. Sonra sabaha karşı baktım 3-5-7 dakikada bir geliyor ( doktorum düzenli olmasına gerek yok 10 fk altına inince gel demişti) hastaneye geldim 5 cm olmuşum. 😀 şuan 7-8 cm diyolr ama sancım yok az bişi suni vericekler ıkınma gücü gelsin diye 😆 devamı reklmlardan sonra