Zehra9616 Melike19_ 16 da gittim ben garanti olmasi icin tamamen belirginlesmesi kafa karisikligi yaratmiyo en azindan kesin sonuc oluyo
Gonul777 omerim32 benda erkek istiyorum in sh Allah bendade boyla olur Allahin izni ila amma shimdi 6 hafta olduk midem bulaniyo sizda oldumu?
babyhapyy_12 Canım 14. Haftada gittim bacak bacak üstüne atmış bebeğim doktor göremedi 15. Hafta olduk bende sabırsızlıkla öğrenmeyi bekliyorum cuma günü gideceğim 😊
Elifkrsl25 iki_prenses_annesi benimde 17+4 günlüğüm dün gittim Tam bacaklarinj açmadığı için doktor 1 ay sonra belli olur dedi en geç 18 net oluyormuş
Naen Ben de 11. haftamdayım. Önümüzdeki hafta ikili test vs. için gidicem. Bakalım bir şey söyleyecek mi doktor 🙄
Merro Naen ben 11+6 da ikili taramsya gşrdim erkek diye tahmın etti eger bebek konumu guzelse belli oluyor
Naen Merro öncelikle test sonucumun olumlu olması için dua ediyorum tabi ama cinsiyeti de öğrensem ne güzel olur 🙃 Sizin de iyidir umarım sonucunuz 🙂
balbebek412 Melike19_ ilk gebeligimde 11+3 İkinci gebeligimde 12+3 tahmin yuruttu ve ikisi de tuttu ♥️