Busr21 Kızlar merhaba sizi sağlık ocağından kaçıncı haftanız da aradılar Tetanoz aşısı olmanız gerektiğini söylediler ben suan 20.haftadayim aranmadim henüz
Minnakkurabiyeveannesi27 Busr21 kuzum aşı için aramiyorlar sadece rutin kontork zamanında bana demişlerdi 22. Haftada ilk doz unutma gel biz aramıyorum demisti 2 gün önce oldum 2. Dozda 27. Haftada olacak
Merve1200 Busr21 bende aranmamıştım kendim gitim canım 19 haftalıkta aşı oldum bide aralıkta olcam inşallah