Zeynepgl Selindrellaa Benimde 1 gün kaldı girmeme 🤩🤩🤩 her gün daha da heyecanlanıyorum nolcak diye karnım bi anda sertleşip büyüdü 🙈🙈 1 günde bile o kadar çok şey oluyor ki 😍 sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🏻🙏🏻
misirveannesi Selindrellaa ah ah 🙈 ne güzel dönemdir o ♥️ Mide bulantıları ağrılardan sonra 16. Haftada bıçak gibi kesilmişti ben de. Doya doya gezmek cok iyiydi 😋 tadını cıkar bol hareket et, temiz hava al🙏🏻 24 e kadar güzel geçiyor en azından benim öyle oldu
SelinYakgul Selindrellaa tüm hamilelik belirtilerinin azaldığı ya da bittiği , kendini en hafif hissettiğin , psikolojik olarak en rahat olacağın dönem ♥️ Ve mucizeni bu dönemde hissedeceksin annesi ☺️☺️ Sağlıkla gelsin ♥️🧿
Selindrellaa SelinYakgul nasıl olacak diye merak ediyodum biraz korkuyordum ama içim rahatladı çok teşekkür ederim canım ❤️ ya son cümlene kalbimi bıraktım resmen 🥲😍😍 inşallah sağlıkla gelsinler 🙏🌸
MerveeD Selindrellaa kasık agrılarım mide bulantılarım cok hafifledi sankı hamıle degılmişim gbı cok hissetmiyorum ama en guzel cinsiyet öğrendim ❤️ 15+6 olduk cok sukur
Merve_KOPUK Selindrellaa hamileligin balayı dediğimiz döneme girmissiniz hadi hayırlı olsun 3.trimestera kadar keyfini cikarin 😅
SelinYakgul Selindrellaa kuzum benim hiç korkma inan varya hamileliğinin en güzel zamanları en mutlu anları. Karnımda pıt pıt hissedeceksin narin narin o kadar güzel ki şimdi bizim oğlan yerinde durmuyor teyzesi ☺️☺️ Kurban olurum verene çok çok güzel 🙏🙏
Selindrellaa SelinYakgul ay çok şükür çok sevindim 🙏🥰 oyy maşallah yakışıklı prens 🧿😍 2 hafta sonraki kontrolde netleşecek bizim de bakalım hayırlısı 🙏🥰🌸
Naneliayran Selindrellaa benim bulantılar kusmalar bitti yemek yiyebiliyorum , psikolojik olarak daha iyiyim ☺️
SelinYakgul Selindrellaa Allahım Allahım yine mesajını bekleyeceğim o zaman 😍🥰Benimde bugün kontrolüm var. İnşallah kısalma ve açılma devam etmiyordur korkuyorum ya 😢
Selindrellaa SelinYakgul evet kuzum 2 hafta sonra mesajım gelir 🤭🥰 inşallah yoktur canım benim içini ferah tut inşallah güzel geçsin kontrolün🙏🧿 haber ver bana da🥰❤️