Dün doktorumda randevum vardı bazı sorularım ı sordum cevapları sızle paylasayım belkı faydası olur. Sızde bıldıklerınızı yazarsanız tadından yenmez😍
Bacak arası agrım var
bebek agırlasıyor o yuzden dedı
Magnezyum ıstedım magnezyum kasılmalarla ılgılıdır dedı bazen bacagımda oluyordu onu yazdırdım
Sezeryan normal nasıl dogum olur?
Daha bellı olmaz ılerleyen haftalarda netlesır dedı
Havuc yedıgımı soyledım suyu normal olanlarda havuc haftada bır ıkı kez yenmelı dedı
Demır ve d vıt kullanıyordum doguma kadar kullanmam gerektıgını soyledı
Yesılımsı akıntım var demıstım alttan baktı fazla olmadıgını ve fıtıl verecegını soyledı ( gyno lomexın)
Her vucut baskadır benım sıze nacızane tavsıyemdır yınede kendı doktorunuza mutlaka danısın