Sevgili anne adayları 4+4 haftalık hamileyim keseyi yeni gördük fakat sürekli halde aktif kanamam var defalarca Dr ve acile baş vurdum kese ve beta HCG değerim iyi olduğu için yapacak birşey yok diyerek ilaç tedavisi ile gönderiyorlar şuan düşük engelleyici iğne oldum , duphaston, transamine , progestan başladık ayrıca takviye ilaçlar surekli halde yatıyorum … Sizin başınıza böyle bir durum geldi mi ve nasıl atlattiniz.. ilaçlardan mi bilmem hafif çarpıntı ve baş savrulmasi yaşıyorum… Hepinize sağlıklı günler dilerim