Merhaba hanımlar bugün itibariyle 36 +5 haftalık gebeyim 24 aralıkta 40 haftam doluyor 2 gün önceki muayenede 3062 gram geldi bebeğin kilosu doktor 5 i ile 10 u arasında bebeği alalım diyor bı ikinci gebeliğim dikişlerin sorun olabilir dedi .Bende hocam 39 hafta dolmadan aldırmak istemediğimi söyledim yani en geç 38. haftada alalım diyor ben istemiyorum daha çok erken oluyor sanırım yaşımdan dolayıda korkuyor 35 yaşındayım .ilk bebeğimi 38 artı 6 da aldırdım ve emme sorunu yaşadık ve emmedi zaten neler çektiğimi bi ben bilirim bir Allah sizce ne yapmalıyım erken mi olur bu durumu yaşayan var mı aranızda 38. Haftada aldırıp sorun yaşayan oldumu