Gulcannnn33 evet idari izin olarak geçiyor. Ama siz kullanmak istemeseniz sizi zorla çıkarıyorlar diye bir şey Yok. Çalışmaya devam etmek isteyen çalışmaya devam edebilir. Sadece ek derslerini almazsınız idari izne çıkınca. Okula dilekçe yaziyorsunuz cikacaginiza dair, birde doktorunuzdan su tarihten itibaren 24. Hafta canlı gebelik mevcuttur şeklinde rapor alıyorsunuz okula teslim ediyorsunuz. Ben şuan idari iznimdeyim.