Muberenay_25 Kızlar dün ikinci tatonoz aşımı oldum ama bebegin dünden beri hareketleri çok azaldı 28 haftalık gebeyim böyle durum yaşayan varmı
yesilkelebek Muberenay_25 bende bu perşembe olacağım 2. Dozu. İlk dozda öyle bir etki yaşamamıştım ama bende merak ettim gelecek cevapları
Selin12- Muberenay_25 canım bana normal demişti az hareket eder korkma demişti ama tanı hiç hareket hissetmiyorsan bir doktora git normalde 2 gün normal ama için rahat etsin
Selin12- yesilkelebek canım herkes de olmuyor ben yaptırdım bebek te sıkıntı olmadı ama ebem olabilir korkma dedi