Ikinciyibekliyorum HlyaZeytnlu anladım Benim komple yapistirmaydi hic dış dikis yoktu o yuzden sordum .
Zigana06 Ben ilk doğumumda bant yoktu drum koruyucu sipreyl sıktı eve gidince duş al dedi iki gün hastane yatmıştım 3 gün duş aldım dikişlerde zaten estetk dikişti hic sorun olmadı. ama o 3 gün düş almadan yaşamak bir ölümdü valla.
Oglununannesi HlyaZeytnlu bana 3 gün sonra dedi dr ama pişmanım keşke ertesi günü alsaymışım 😕 sütüm duştan sonra geldi kuzenlerim hep birinxi günü aldı sorun olmadı
Aslannnn HlyaZeytnlu ben ikinci gün bantlı bir sekikde duş aldim canim 2. Gunun akşaminada bandi çıkarmıştım zaten
Pinkmom Koruyucu bantlarla ertesi güne alınabiliyor artık hatta doğum yapacağım hastanede ameliyat sonrası bile aldırlıyomuş süt gelmesi için
nlgn-gms Doğumun ertesi günü hastanede duş aldım doktorum önerdi su geçirmez bant vardı zaten hiç sıkıntı yaşamadım. Eve gelincede bantla her gün duş aldım. 4 günlük kontrole gittiğimde doktorum bantı tamamen çıkardı her gün duş alabileceğimi ama dikişlerini kuru tutmam gerektiğini söylemişti 😊
Sedakanikyis HlyaZeytnlu 2. Gün su geçirmez bant takıyorlar ben 2. Gün hastanede almıştım duşumu sütüm gelsin diye. 1 hafta sonra da doktorum çıkardı bandı öyle duş aldım her gün hiçbir şey olmadı.
SelinzgrSgan Elifnurgl hayır ama yavas cıkar cünkü cevresindeki ince tüyler acıtıyo bant oldugu için orası zaten uyusuk oluyo hala