zehsan Yumurtlma günğnde ilişkye girdik ve bugün adet olmam gerekiyordu erken gebelik testi yaptım sonc iki cizgi ama biri silik cıkmş hamilemiyim acba ?
pekk1 zehsan Canım yüksek ihtimalle hamilesin ama en iyi sonucu alabilmen için kan tahlili vermen gerekiyor
Aylin509 En iyi çözüm gidip kan tahlili vermen orada daha net öğrenirsin ben de erken öğrenmiştim ama kesin bilgi olsun diye doktorum kan tahlili istemişti
Duyguuucsr Bende de silikti 2. Gun tekrar yaptım biraz daha koyuydu sonra kan verdim hamileymişim sende hamilesindir bence saglik ocağına git öğren hemen