Kalbimmmmm 5.haftamdayım idrarimi yaparken bitmeye yakın batmalar bi baskı oluyor sizlerdede oluyormu sizce bu durum normalmi
Binnazzz12 Kalbimmmmm enfeksiyon dan olblr mi ? Kasık ağrınız ne oluyor mu iki gün önce o şikayetle gittim ve enfeksiyon var ddi
Binnazzz12 Kalbimmmmm bı doktara görün derim bnde 6 haftaligim daha bnm bide Kasık ağrım ve batma oluyordu enfeksiyondan kese etrafında kasılma olmuş 😏
0611__ Kalbimmmmm ben 19. Haftadaym sanki içim sokuluyo idrarımı yaparken enfeksiyon oldgmu biliyorm tabi bulantilarim yüzünden çok su tuketemiyorm siz icebiliyosaniz bol bol su icin
Kalbimmmmm Çok teşwkkü ederm aksine çok su tüketiyorum ben cuma günü kontrole gidicem kese görmeye o gün şikayetlerimi söylicem o zamab