Ozgrm merhaba, ben 24 hafta idari iznim bitince 32 haftalik olduğuma dair çalışamaz raporu aldım idareme gönderdim, tek hekim imzası yeterli oluyor. Suan 32-40 arası izinliyim ve bebeğim Allah nasip ederse 39 haftada alınacak. Yani iznimi 8+8 olarak değil de 7+9 olarak kullanacağım. 32den sonra bebis ne zaman gelirse gelsin doğum sonrasina aktarabilirsiniz,tabi 40tan sonra, geç gelecek olursa da doğum sonrası 8 den düşecek