Nagihanusbrk 40+5 haftalık olduk ne şancı var ne başka br şey yuruyus yapiyorum squat yapıyorum duş a giriyorum hurma yiyorum ama minik paşa gelmiyor bu dolar bebelerinde etkileri heralde🤣🤣🤣
Una_Seda Nagihanusbrk 40+1 bende doğuramayanlardanım, gelen giden yok sancı yok belirti yok 😬 Bugün kontrol var bakalım ne diyecek doktor
Mervekoc Nagihanusbrk merak etme ben 42. Haftaya girdim öyle doğurdum oğlumu sonuna kadar bekle bir sıkıntı olmadığı sürece
Nagihanusbrk Handan_65 vericek ama 3 gün sonra gel bakalım ona gore suni sanci vericez eğer hala gelmezse mecburi sezeryan dedi dua edyrm kendi sancim olmazsa suni ile dogurayim sezeryan olmak istemyrm
Seminn Benim doktor bu kızın geleceği yok gününü seç suni sancı ile başlatalım doğumu demişti 40+5te doğurdum 0 sancı 0 açılma ile 🤗