elifemirasaf 8 de olacak sanırım dua edin kızlar 39+2 olduk ilk Doğumum normaldi bu Sezeryan olacak çok tedirginim
Eslemkusun_annesi elifemirasaf rabbim sağlıcakla kucağıniza almaya nasip etsin yavrunuzu hiç tedirgin olmayın yarım saatlik bir olay 20 sinde benımde var epidural olarak belden aşağı uyusturmali yapmıştım son 18 günüm kaldı yine öyle tercih edıcem so taşında çok rahat oluyor
linaaryaa Korkma Allah’ın izniyle canım sağ salim kucağına alırsın yavrunu inşallah dua et ve sakin ol yeter sonrasında gelen mutluluğu düşün 🥰
elifemirasaf Ela532 8 buçukta Doğum oldu 9 gibi odaya geldim 4 saat sonra yürümeye başladım evet zorlandım tabiki her fırsatta yürümeye çalışıyorum gaz çıkaramadım henüz sıvı besleniyorum ağrılarım var
elifemirasaf gunesligun ilk Doğumum çok zor geçti toparlanma süreci dikişim çok fazlaydı ve hemoroid vardı oturamıyordum 6 ay sonra kesi olan yerde reaksiyon oluştu operasyon geçirdim isteğe bağlı Sezeryan oldum
elifemirasaf Ela532 ya şuan onun ayrımını net yapamıyorum ama sanki benim yaşadığım normal Doğuma göre Sezeryan çünkü öncesinde hiç bişi hissetmiyorsunuz sonradan ağrınız oluyo benim normal doğum sonrası da çok ağrım olduğu için en azından sancı çekmedim diyorum