Semy ☺️ Ah ne güzel denk geldi geçmiş olsun, gözünüz aydın öncelikle. Tuğba hocaya gidiyorum bende son gittiğimde hastane doğum hakkında biraz bilgi almak istedim. Refakatçi 1 kişi kalabildiği, ziyaretçi alınmadığı gibi şeylerden bahsedildi. Çok katılar mı bu konularda? Birde doğum sürecinde ebeler, doktor tecrübeleriniz nasıl memnun kaldınız mı? Normal doğum olursa sancıyı hep tek başınıza başka bir odada geçirdiğiniz yazılmış en çok da buna takıldım öyle mi? Ne çok yazdım 😃 Kafamda bir sürü soru var 🙈 birde kendi doktorunuzu doğuma çağıramamak var tabi sizin iyi kötü diye söyleyebileceğiniz neler var?