Zelal_23 KİZLAR İLK HAMİLELİĞİM YURT DIŞINDAYIM DOGUMU TURKİYEDE DÜŞÜNÜYORUM DEVLET HASTANESİNDE YAPARSAM UCRET ALİYORLARMİ ? BİLGİM YOK OZELDE ALINIYOR FAZLASİYLA HEMDE AMA DEVLET HAKKİNDA BİLGİM YOK ALİYORLARMİ
Arya-h Bende yurt dışından geldim bu sabah doğumum var. Devlet hastanesi herşeyimi üstelendi sigortan olmasa bile Annelik ten yararlaniyorsunuz.