gzmbzc evet ağlarsa anam ağlar diye boşa dememişler annem çalışıyor ona rağmen gel kızım ben sana bakayım diyor kaynanam da böyle işte ne diyim yazıklar olsun kendi kızları olsaydık yat kızım dinlen derlerdi Allah da karşılarına çıkartsın insallah valla cok ağladım cok kendimendert ettim eşim desen ayrı bi kafada yaşıyor Bazen çok yalnız hissediyorum kendimi insallah çocuğum sağlıklı olur diyorum sadece