nazliaynaci Merhaba anneler kullanan var mı acaba günde kaç kez kullanmak gerekiyor ve her gün mü eczaneden eşim almıştı üzerine hiçbir şey yazmamışlar sağolsunlar bir de faydasını gören oldu mu yazarsanız sevinirim
nevermind nazliaynaci sudan baska bir sey kullanilmasinin taraftari degilim ben , oranin kendine gore bi dengesi var ve disaridan her nekadar dogal da olsa yaptigimiz mudahaleler florasini bozar ve bu da enfeksiyon ve mantar yaratir
Kamusbuglem nazliaynaci kaç senedig sebamed kullanıyorum cok memnunum her banyoda kullanıyorum ben bir sefer
Hellili Ben de aldım ama hiç kullanmadım doktorum tavsiye etmedi vajinanın florasını bozar dedi bende belki mantar enfeksiyonunu azaltır diye almıstım
Arya-h Ben eczaneden gynox female aldım burda birisi tavsiye etmişti. Cook memnun kaldım hiçbir sorun yaşamadım.