Minikturtageliyor evlatkokusu0806 yenidoğan aldım bacaklarını şıktı. Büyük aldım ayaklarını oynattığı için çorabını sürekli çıkardı😂0-3 uzun çorap en güzeli
Nihanus evlatkokusu0806 3-6 ay çok büyük gelir yenidoğana yani çorap şöyle geneli patikliyse kıyafetlerin kış bebeği değilse pek gerekmiyor ama kışsa baya gidiyor içine patiklinin giydirilir çünkü. 6 tane yenidoğan 1-3 ay 4-5 tane olsa yetiyor toplam 10 tane desek yeterli
Mom54544 evlatkokusu0806 0.3 aylıklar ayağına kısa geldi bende 3.6 lari ayağına giydiriyorum daha iyi oluyo bide paçaları içine soktum mu iş tamam soğuk giremiyo 😂 0.3 leri de eline geçiriyorum mecburen eldivenleri cikariyo bizim şımarık kız 😂
haziranin25i evlatkokusu0806 ben zibin ve çorabı hep büyük aldım. Gelişimini engellemesin diye. Kızım doğdu 10 aylık oldu zibin ve çorap hala büyük almaya devam ediyorum 😂😂
Mom54544 Minikturtageliyor aynısı doğdu bizimki de 2 aylık olcak haftaya 😂 halimiz itten beter keyfimiz paşa da yok 😂 cingen kızla yuvarlanıp gidiyoruz resmen hükümet kurdu evde 🤭
Minikturtageliyor Mom54544 ayy sorma bi rezil kızım var böylesi görülmemiştir 😂 kolik emmiyor neler yaşıyorum nelerrrr 😂küçük sıpalar ingalarla söz geçiriyorlar 😂
Mom54544 Minikturtageliyor eyvaaah kıyamam sana ya hamileligi ayrı sonrasını ayrı yaşıyorsun desene 😂 Bizimkide kolik değil ama işine gelmeyince ciyak ciyak meme delisi sıpa ağzı süt dolu lıkır lıkır kusuyo gene de meme istiyo 😂
Minikturtageliyor Mom54544 ay bırak öyle olsun bizim durum daha vahim ahahshsh zor anam zor bebe büyütmek çok zor 😂
Minikturtageliyor Mom54544 sen ne diyorsun 4 çocuk isteyen ben 1 yeter Allah olmayana versin diyorum ahshsh