Taze1anne genel anestezi oldu spinal denediler ama uyuşmadı kaburga kemiklerim çok yakınmış. Valla bi kalktım çok ağrım vardı sonra bebeğimi getirdiler korkutmak için demiyorum ama çok ağrım oldu doktor ağrı kesici iğne yaptı o çok rahatlattı bebeğimi de kucağıma aldım emzirmeye devam ettim sonra doktor yürüyebilirsiniz dedi ilk yürümem çok zor oldu ama 2. Kolay oldu dikiş yerleri biraz acıyor ama bebişi kucağa alınca ağrı diniyor. Normal olsa daha ilgili olursun bebekle ve anlık çekiyorsun ağrıyı ama nasip benim zorunlu sezaryan oldu rabbim böyle nasip etti çok şükür bebeğim sağlıklı varsın benim canım yansın illa geçicek. Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin inşallah